יום רביעי, 14 במרץ 2012

ק.ג.ביברמן ומשטרת "ישראל ביתנו"

דן אלון פובליציסט | תגובות

ק.ג.ביברמן ומשטרת "ישראל ביתנו"

ישראל ביתנו. נגסה בליכוד [צילום: פלאש 90]

ישראל ביתנו כבר הביאה 15 מנדטים, ועכשיו היא מחזיקה את גוש הימין במקום שאם מחזיקים אותך בו אתה כבר לא יכול לשרוק. לאט, אבל בטוח, ועכשיו כבר ממש לא לאט, הפכה מדינת ישראל להיות מדינת ישראל ביתנו מדינת ישראל, עדיין, ביתנו, למרות ישראל ביתנו. בינתיים

> ישראל ביתנו


> הקואליציה של תעשיית הפחד


> מדינת ישראל ביתנו


> במשטרת ישראל ביתנו


> בית המשפט של ישראל ביתנו


> כל ישראל ביתנו


> במדינת ישראל ביתנו


> בקול ישראל ביתנו


> הפסטיפחד: ישראל (כבר לא) ביתנו


▪ ▪ ▪

ישראל ביתנו

15 מנדטים הביאה ישראל ביתנו כאשר היא נגסה ברעבתנות במה שהיה פעם "הליכוד". איווט ליברמן, מי שהיה המנכ"ל האגדי של משרד ראש הממשלה אצל ביבי נתניהו בסיבוב הראשון כראש הממשלה, הלך והקים את "ישראל ביתנו" בשנת 1999, וחזר בשם אביגדור ליברמן, ועם 15 מנדטים לאחר עשור שנים.

התהליך שעברה ישראל ביתנו דומה לתהליך שעברה תנועת שס. זה מאיץ חלקיקים המעביר כלום (אפס מנדטים) למאה קמ"ש (15 מנדטים) בתוך פחות מעשור שנים. הישג יפה על-פי הערך המספרי. אך מה לגבי הערך הערכי-מוסרי-ציבורי-ממלכתי?

מה מכר איווט לאנשים שהצביעו עבורו ומהיכן אסף קולות כה רבים, אשר נגסו בשליש מכוחו של מחנה הימין? ולא פחות חשוב מכך: מנין אסף עוד 14 אנשים שיאיישו את הכיסאות בכנסת ואת התפקידים בממשלה?


מוכרים פחד
קואליציית הפחד של נתניהו מתחזקת היטב את שותפותיה הקואליציוניות, ויודעת לתת אתנן ראוי בעד מצבורי המכורים לפחד הזורמים בעקבות קבלני ההפחדה

הקואליציה של תעשיית הפחד

איווט זיהה את החולשה האנושית. זו שמקורה ברגש הראשוני של האדם: "הפחד". האנושות עושה מתוך פחד הרבה יותר מאשר היא עושה מתוך אהבה, חמלה, הזדהות אנושית, תמיכה, חברות, צדק, חופש, שוויון, אחדות... וכאשר הפחד הוא הסחורה, הפחדנים קונים בהמוניהם. יותר קל להזין פחד מאשר לזרוע אומץ. והתור של הקונים רק מתארך, בזמן שמספר המנדטים עולה.

מוכרי הפחד מנהלים עסק, בדיוק כמו סוחרי הסמים המוכרים חומר מטשטש וממכר. השיטה פשוטה. הקונה מקבל תחושת הקלה כאשר הוא קונה את המוצר. כי העולם מפחיד, והנה יש מי שישמור עלי. אני רק צריך לשלם בנאמנותי למוכר, והוא כבר ידאג לכל היתר.

קואליציית הפחד של נתניהו מתחזקת היטב את שותפותיה הקואליציוניות, ויודעת לתת אתנן ראוי בעד מצבורי המכורים לפחד הזורמים בעקבות קבלני ההפחדה.

מדינת ישראל ביתנו

במגילת העצמאות של מדינת ישראל נכתב, בין היתר, כך: "...מדינת ישראל תהא פתוחה לעליה יהודית ולקיבוץ גלויות; תשקוד על פיתוח הארץ לטובת כל תושביה; תהא מושתתה על יסודות החירות, הצדק והשלום לאור חזונם של נביאי ישראל; תקיים שוויון זכויות חברתי ומדיני גמור לכל אזרחיה בלי הבדל דת, גזע ומין; תבטיח חופש דת, מצפון, לשון, חינוך ותרבות; תשמור על המקומות הקדושים של כל הדתות; ותהיה נאמנה לעקרונותיה של מגילת האומות המאוחדות. מדינת ישראל תהא מוכנה לשתף פעולה עם המוסדות והנציגים של האומות המאוחדות בהגשמת החלטת העצרת מיום 29 בנובמבר 1947 ותפעל להקמת האחדות הכלכלית של ארץ-ישראל בשלמותה...".

במגילת "מצע המפלגה" של "ישראל ביתנו", אין זכר לכל הערכים שמגילת העצמאות של ישראל התחייבה עליהם כלפי עצמה והעולם. ורק על שלושה ערכים מתחייבת התנועה: "עליה, הגנה על המולדת והתיישבות".

במשטרת ישראל ביתנו

במשטרת ישראל ביתנו יש לאיווט ליברמן עוד סריס. קוראים לו יצחק אהרונוביץ'. במשטרת ישראל ביתנו עסוקים מאוד בלאכוף את החוק (בזמן שבמפלגת ישראל ביתנו עסוקים מאוד בלשנות את החוק, ובמיוחד את חוקי החירות המטופשים הללו, את חופש הבעת הדעה, חופש ההתאגדות, חופש השידור, חופש התנועה, ועוד כל מיני חופשים שבמקום בו גדל והתחנך צאר החוץ חיו מעולה בלעדיהם).

במשטרת ישראל ביתנו לא מצליחים משום מה לאכוף את החוק על-כנופיות "תג-מחיר" ועל חוליגנים מסוגם של איתמר בן-גביר ופושעים העוברים על סעיף 144 א' לחוק העונשין: "רדיפה, השפלה, ביזוי, גילוי איבה, עוינות או אלימות, או גרימת מדנים כלפי ציבור או חלקים של האוכלוסיה, והכל בשל צבע או השתייכות לגזע או למוצא לאומי-אתני". סעיף 144ב' קובע: "המפרסם דבר מתוך מטרה להסית לגזענות, דינו – מאסר חמש שנים".

בית המשפט של ישראל ביתנו

ישראל ביתנו. ובית המשפט רק מפריע. כל מיני פסקי דין בזכות החופש האישי, הצדק החברתי, זכות הציבור לדעת, הזכות לחופש הביטוי, הזכות לחופש הדת, המצפון והאמונה, וכל יתר הערכים המגוחכים האלה שכמה מראשי המדינה רשמו במגילת העצמאות כאשר הם בכלל ניסו לרמות את האו"ם כאילו תהיה כאן מדינה דמוקרטית. דה? נייט!

ישראל ביתנו. זו לא מדינת משפט, זו מדינת ישראל, וישראל ביתנו, אז שלא יבלבלו את המוח השופטים. הנה, עובדה. בברית המועצות השלטון קבע את החוק ובית המשפט רק יישר קו עם קביעות השלטון, ואף אחד לא מת מזה. בסדר היו כמה מיליוני אנשים שמתו בגולאג בסיביר, או במרתפים החשוכים של הק.ג.ב. אבל זו אשמתם, וזה קרה רק משום שהם לא רצו ליישר קו עם השלטון. אם היו מיישרים קו עם השלטון, כל זה לא היה קורה.

בינתיים, צריך לוודא שכאשר יידרשו האזרחים ליישר קו עם השלטון, בתי המשפט כבר יהיו מיושרים עם השלטון, אחרת ייווצר כאן כאוס. אז מיישרים את בתי המשפט. מבול של הצעות חוק הוגש בשבועות האחרונים, והוא מצטרף לשורה של הצעות לעיוות מערכת המשפט מן העשור האחרון. וזה לא נכון שהמבול הזה מונע מבעיות אישיות של איווט ליברמן עם מערכת המשפט. זה הכל סיפורי בדים, לליברמן מעולם לא היו בעיות משפטיות. למערכות המשפט היו בעיות עם ליברמן, אבל לליברמן מעולם לא היו בעיות עם מערכת המשפט. מבול החקיקה האחרון נועד בדיוק לשם כך.

כל ישראל ביתנו

אז עכשיו כאשר ישראל ביתנו כבר אוחזת שליש מן הגוש הימני היטב (והיא אוחזת חזק כך שהוא אפילו לא יכול לשרוק), הגיע הזמן להעביר הילוך ולעבור לשלב ב'. עכשיו זה כבר כל ישראל ביתנו.

בקרוב כבר יהיו כאן "קול ישראל ביתנו" (ומסע הטיהורים ברדיו הממלכתי כבר החל), ולאחר מכן תגיע העת להקים את "צבא הגנה לישראל ביתנו" (ולא נפסלת שהפלנגות של תג-מחיר ישרתו בו, בינתיים אלה רק אימונים), ובשלב כלשהו כשלא יהיו בתי משפט ולא יהיה שלטון חוק, אפשר יהיה למנות את "נשיא ישראל ביתנו" (ואפילו יגאל עמיר לא יוכל להתחרות אז בפופולריות של איווט).


"גילוי אמריקה"
במדינת ישראל ביתנו גילו את אמריקה! הערבים לא אוהבים אותנו! וואלה? כי אנחנו ממש אוהבים אותם, אז איך זה ייתכן שהם לא אוהבים אותנו? אולי אם נושיב אותם על כיסא נמוך הם ילמדו לאהוב אותנו?

במדינת ישראל ביתנו

במדינת ישראל ביתנו, רשימת המטרות המדיניות הן "שלום תמורת שלום" וגם "טרנספר" ("מרצון" כמובן), וגם על הפרדה מקסימלית של האוכלוסיות, ועל פתרון אזורי שישתתפו בו מצרים וירדן. אלה אותן מצרים שאיווט ליברמן קרא הביא לפיצוצים דיפלומטיים עימה, וזו אותה ירדן שאיווט ליברמן רמז שהיא בכלל מדינת הפלשתינים וכמעט הביא למשבר גם איתה. ואיך אפשר לשכוח את שיטת איווט ליברמן והסריס שלו (דני איילון) שהושיבו את השגריר הטורקי על כיסא נמוך ומאז נסללה הדרך ללגיטימציה הבינלאומית למשטי מרמרות למיניהן.

במדינת ישראל ביתנו, ישראל כבר לא ביתנו. היא כבר ביתם של פשיסטים לאומנים המחרחרים ריב ומדון עם העולם כולו, ועם כל אחת ממדינות העולם בנפרד. במדינת ישראל ביתנו גילו את אמריקה! הערבים לא אוהבים אותנו! וואלה? כי אנחנו ממש אוהבים אותם, אז איך זה ייתכן שהם לא אוהבים אותנו? אולי אם נושיב אותם על כיסא נמוך הם ילמדו לאהוב אותנו?

במדינת ישראל ביתנו השלום הוא בכלל האויב, וכל מי שלא רוצה שלום עם ישראל הוא השפוי. השלב הבא במדינת ישראל ביתנו הוא שצאר החוץ יחרים את "המוסד" (וזה כבר קרה בשבוע שעבר, כאשר צאר החוץ הורה לאנשי משרד החוץ לנתק כל קשר עם "המוסד"). השבוע יוזמן ראש המוסד לבירור במשרדי הק.ג.ביבי, ובשבוע הבא תפשוט משטרת ישראל ביתנו על "המוסד".


חוק סלקטיבי
חוקים האוסרים על פגיעה בחפים מפשע, חוקים המונעים רצח לאומני והשחתת רכוש, חוקים המונעים יצירת הסלמה לאומנית אינם בעדיפות כרגע. הם אינם בעדיפות משום שלמשטרת ישראל ביתנו יש העדפה אחרת

בקול ישראל ביתנו

במשטרת ישראל ביתנו לא מאמינים שאכיפת חוקים למניעת גזענות, אבל מאוד מאמינים (מאוד!) באכיפת חוק הרשות השנייה, כנגד תחנות רדיו המשדרות שידורי שלום כמו רדיו "כל השלום" בערוץ 107.2 המשדר גם באינטרנט.

במשטרת ישראל ביתנו אוכפים חוקים באופן סלקטיבי. חוקים האוסרים על פגיעה בחפים מפשע, חוקים המונעים רצח לאומני והשחתת רכוש, חוקים המונעים יצירת הסלמה לאומנית אינם בעדיפות כרגע. הם אינם בעדיפות משום שלמשטרת ישראל ביתנו יש העדפה אחרת. הם סוגרים תחנות רדיו שקוראות לשלום על בסיס של שתי מדינות לשני עמים. זה הרבה יותר חשוב מאשר למנוע מכנופיות "תג-מחיר" להצית את הארץ הזו באש השנאה המחודשת. כי הרי שנאה מזינה פחד, ופחד מזין מצביעים. ומצביעים מזינים את העסק, עסק הפחד, עסקי ההפחדה, עסקי הטרור המדיני כלפי מעצמות אזוריות כמו טורקיה ומצרים, ועסקי הטרור המקומי כלפי אזרחים המשרתים בצה"ל וחושבים שאולי שלום הוא הפתרון ולא המלחמה.

אז בפעם הבאה שאתם מתקשרים 100, ואתם רוצים שמשטרת ישראל ביתנו תגיע, אתם כבר יודעים מה אתם צריכים לומר ולא משנה מי מעורב: "ערבים" זו מילת הקוד. אחרת, אין מצב שמשטרת ישראל ביתנו תגיש כתבי אישום לבית המשפט.

הפסטיפחד: ישראל (כבר לא) ביתנו

בארץ אהבתי השקד עדיין פורח, אבל אני כבר רק אורח. לאומנות מטורפת אחזה בארץ הזו, ואנשי הפחד מסיתים איש נגד אחיו, והופכים אוהב לאויב, וידיד לפליט. תעשיית הפחד משגשגת, והיא פוגשת שותפים עסקיים רבים בתוך הארץ ומחוצה לה. מכל עבר באים ונקבצים פחדנים וזורעי פחד, למה שהפך לפסטיפחד הגדול של כל הזמנים, שבו מככבים יחד פורעי חוק לאומנים ופוליטיקאים מחרחרי פחד וזורעי מלחמה.

אבל למרות "ישראל ביתנו", ישראל היא עדיין ביתנו. בינתיים לפחות, הצלחנו לשמור על ישראל מפני ישראל ביתנו. בינתיים.