יום רביעי, 14 במרץ 2012

קואליציית יורקי המגבעות וריקני הגבעות


דן אלון פובליציסט | תגובות
נתניהו. ראש הפטרייה הגרעינית [צילום: פלאש 90]
רק הליכוד יכול!
קואליציית יורקי המגבעות וריקני הגבעות
איכה נקבצו ובאו יחד, תחת הפטרייה הגרעינית של הליכוד, הזויי כל הארץ ומשוגעיה? בית השמש היורדת היא רק סימפטום להזיה משיחית-לאומנית-גזענית, כמו שבאמת - רק הליכוד יכול!
זוועות, לא גבעות

הפורעים בחסות ממשלת הלאומנות בחיילי צה"ל, העולבים ביתום, בגר ובאלמנה, המסיתים לשנאה ולמלחמה, החוצים את הגדר לעבר הממלכה הירדנית רק בשל תרכובת ההזיה המשיחית הפרטית שלהם ומעמידים את חיי כולנו בסכנת התלקחות, כל אלה אינם ראויים להתקרא "נוער הגבעות". זהו נוער הזוועות!

>



בית שמש והגבעות דום, וירח בנתיבי איילון

בבית שמש הרימה ראש תופעת הקיצוניות הדתית היהודית (המקבילה של הסלפיות המוסלמית), ועל הגבעות ביו"ש הרימה ראש תופעת הקיצוניות הדתית-לאומנית (המקבילה של החמאס הפלשתיני). אלה גם אלה הם שותפיו הקואליציוניים של התנועה שהביאה אל העורק הראשי של הפוליטיקה הישראלית את תופעת הסקטוריאליות הבלתי ממלכתית.

קואליציה של קיצוניים, מדירי נשים מחד-גיסא, וחומדי חמוקיה של ארץ ישראל השלמה מאידך-גיסא. אלה מרחיקי נשים, ואלה כופים עצמם על חמוקי הארץ וכופים עצמם עליה כמעשה הנשיא ב-א', בשיטת "נסי ותיהני". תבשיל קודח של פירות באושים כמו שבאמת, כמו שהובטח לנו בזמן מערכת הבחירות - רק הליכוד יכול.

ואכן, רק הליכוד יכול. כי רק הליכוד יכול לחבר למאסה קריטית שברי סקטוריאליות של קיצוניים בלתי ממלכתיים בעליל, שכל אחד מהם בפני עצמו הוא דינמיט קטן, וכולם יחד הם חומר נפץ פוליטי, מדיני, כלכלי, ביטחוני, ומעל לכל - חומר נפץ מוסרי שלא היה מבייש גם את הצנטריפוגות האירניות של האייתולות בנותיו של אשמדאי.

הקואליציה של האירניום המאושר - הליברמנים!

עבדיו ושפחותיו של האדמו"ר החילוני הכי לא דמוקרטי שידעה הארץ הזו, היחיד מבין הפוליטיקאים הישראלים החילוניים המנהל את מפלגתו בשיטה הסטליניסטית וקובע את הכללים בהבל פה.

האברכים החילוניים הללו מופקדים במקביל גם על משטרת ישראל ואכיפת החוק. אשר על כן, קל לשותפיהם הקואליציוניים לעקוף את החוק, לאור היום, בריש גלי, על קו הפרדה ירוק באלטע-טראנטה של אידיאולוגיית "כולה שלי", מודל 1967, בלי כריות אוויר, בלי חגורות בטיחות, נוהגים לעבר קיר המוות כשהם שתויים לשוכרה משיכרון הכוח הפוליטי שהעניק להם הפוטין ממולדביה.

הליברמנים מופקדים גם על חימום הגיזרה המדינית, עם כל מי שרק ניתן לחמם איתו ובאמצעותו את הגיזרה. אך אין לטעות במילה "חימום", כאילו הייתה חום אנושי או חיבוק אימהי. מדובר דווקא בחיבוק דוב, ובסוג החום המסוכן, זה המתיך את ליבת הכור.

כמעט שאין התרסה כלפי אומות העולם שעדיין לא עשו בה שימוש על-מנת ליצור מתיחות (והדרה של ישראל מבימות הדיפלומטיה העולמית). שחקנית החיזוק החדשה היא שואת הארמנים, שנמזגה לתוך הקוקטייל האונקולוגי הזה באמצעות האצבע המאשימה המופנית כלפי אירופה.

ובקרוב, בגרסת "זיג-הייל".

הקואליציה של האירניום המאושר - קהילת יורקי המגבעת!

חבורת האדמו"רים השנייה, תחת הפטרייה הגרעינית של קואליציית הסקטוריאליות הקיצונית, היא קהילת יורקי המגבעות, מדירי הנשים, גנבי המדרכות, מטרידי הילדות, ואמרגני מופעי הערוות.

תחת מעטה של צניעות, מוכרים "יורקי המגבעות" את מרכולתם העיקרית: "הצביעות". בתואנה של כבוד לאישה והדרה, הם מחשיכים את רחובותינו בחשכת האופל מתוצרת אירופה של ימי הביניים, ואין זה מקרי, שהקרב החל דווקא בבית השמש היורדת.

ולמי שהיה ספק בקדושת המערכה הזו, הרי הספק הופרך כאשר הוכח כי גם אלוהים בכבודו ובעצמו התגייס לקרב, והושב כבוד המקרא על-כנו עם החייאת הפסוק: "שמש בגבעון דום, וירח בעמק איילון". זהו ליקוי חמה מעשה ידי אדם, ואין ספק שרק מי שיש לו קשרים במרומים, ותקשורת רדיואקטיבית עם בורא עולם מסוגל לכך.

זוהי גרסה מודרנית של "באותות ובמופתים" וכל קשר לאיסלאמיזציה של "צוות הדרה" ולקשר שלו למופתים של מצרים וסוריה הוא מקרי בהחלט. אם הייתי רוצה שבתי תלמד על כבוד האישה, על ערכים ומוסר אלוהי, אין לי שום ספק שקהילת יורקי המגבעות לא היו מקבלים את התפקיד.

הדיון בכבוד בהקשר של יורקי המגבעת מחייב איזכור של האימרה: "בשביל כבוד צריך לעבוד", אבל לך דבר על עבודה עם מי שתורתם היא אומנותם, ובטלתם היא פרנסתם. ואולי לכך התכוון המשורר, ואולי זו הסיבה שבקרב קהילת יורקי המגבעת זהו הגבר המחמם את ישבנו בישיבה, והאישה הזכאית לכבוד - היא זו שיוצאת לעבוד?!

הקואליציה של האירניום המאושר - נוער הזוועות!

במבצע "בית לאומי", השתלט צוות פייגלע על הליכוד מבית, ומתוך מטרה להקים מחדש את בית המקדש על חורבות הבית הלאומי. ראש החץ בכנסת, המורכב מצוות פייגלע והלוויינים של גברת גביר, ושלוחי "כהנא חי", מהווים את הזרוע המדינית של הטרור היהודי, ממש כפי שחאלד משעל הוא הזרוע המדינית של הטרור המוסלמי.

הזרוע המדינית הזו היא זרועם הארוכה של הקיצוניים בני כל הדתות, המשרתים יחד את אותה המטרה - לקיחה בשבי של הרוב המתון, בני כל הדתות וילדי כל העמים, הורים המבקשים להעניק לילדיהם סיכוי לחיות חיים ראויים, חיי הגשמה עצמית ומימוש הפוטנציאל האנושי הגלום בכל חי. ההזיה המשיחית של האחים היהודים ושל האחים המוסלמים מזינה את עצמה בתוך מעגל הדמים החוזר ונשנה שההזיה הזו כופה על כל האוכלוסיות הנלקחות בשבייה.

מקפצי הגבעות קוראים לעצמם "גבעונים", משל היו הגבעונים הנזכרים בספר יהושע. ואכן, אין דימוי טוב יותר לקבוצה הזו מאשר האיזכור של "הגבעונים" של פרק ט' בספר יהושע. שהרי בפרשה זו מסופר כי בני ישראל כרתו ברית עם הגבעונים, ואף נשבעו לבני ישראל אמונים בשם אלוהים. אך באחרית הפרשה מתגלה כי הגבעונים רימו את בני ישראל וגרמו להם להאמין בשותפותם, אמונת שווא.

אם חפצים המה לקשור את שמם בגבעונים, אדרבה. אך עת לקחו לעצמם את התואר "נוער הגבעות", אני רואה לעצמי את החובה להעמיד דברים על דיוקם. הפוגעים ומחללים בתי תפילה של בני דתות אחרות, ומשחיתים את הטבע ובאופן מיוחד את עצי הזית, סמל השלום בפי היונה, רק משום שהעץ גדל ומזין בן דת אחרת, הפורעים בחסות ממשלת הלאומנות בחיילי צה"ל, העולבים ביתום, בגר ובאלמנה, המסיתים לשנאה ולמלחמה, החוצים את הגדר לעבר הממלכה הירדנית רק בשל תרכובת ההזיה המשיחית הפרטית שלהם ומעמידים את חיי כולנו בסכנת התלקחות, כל אלה אינם ראויים להתקרא "נוער הגבעות". זהו נוער הזוועות!

הקואליציה של האירניום המאושר - האלקינים של הרי החושך

ואיך אפשר בלעדי הדבק המחבר את קואליציית האירניות המאושר, המעטיר על ראשנו חדשות רעות בוקר וערב ללא לאות?

חבורת המחוקקים המהווה את הכסות הפרלמנטרית של הבוסתן האירני הזה, ששורשיו נעוצים עמוק בימי הביניים של יורקי המגבעת, שגזעו הוא גזענותו של תאום הפוטין הדוב ממולדביה, ושפירותיו באושים כמו שרק גבעות של זוועות יכולות להפריח מאצל אחוריה של מדינה שחרתה על כתב היסוד שלה:

  • מדינת ישראל תשקוד על פיתוח הארץ לטובת כל תושביה.
  • מדינת ישראל תשמור על המקומות הקדושים לכל הדתות.

הקואליציה של האירניום המאושר - מה לה ולמדינת ישראל?

אם באו יחדיו, תחת הפטרייה הגרעינית של הליכוד, גם חובבי הטריפות וחוגגי הכריסמס, הנוהגים ביהדות כאילו הייתה נגע רע, שזכרונם כה קצר עד כי שכחו שבאו הנה רק לפני 20 שנה כאשר ברחו מהגזענות של בריה"מ, והיום הם מובילים את הקו הלאומני-גזעני.

אם באו יחדיו, תחת הפטרייה הגרעינית של הליכוד, גם קהילת יורקי המגבעת, מדירי הנשים, מטרידי הילדות, המוכרים צביעות תחת מעטה של צניעות, מסמני מדרכות והולכי בטל, ששכחו את הבסיס ליהדות של הלל הזקן "ואהבת לרעך כמוך".

אם באו יחדיו, תחת הפטרייה הגרעינית של הליכוד, גם מי שמנסים להתקרא "הגבעונים" (וכנראה שבהתאם לפרק ט' בספר שמואל הצדק עימם), והם פוגעים ומחללים בשם ההזיה הדתית שלהם את כל סמלי הדתות האחרות והערכים האנושיים, ומתעקשים להביא למלחמת קודש וגם לפנות כנגד מדינת ישראל אם זו תחליט לפנותם ולפנות לשלום.

ואם כל אלה חברו לאלקינים של הליכוד, למחריבי הדמוקרטיה ומוסדותיה, למחוקקים הגזענים ביותר שידעה המדינה מאז גירשה את הכהניסטים מקרבה - הרי שזו קואליציה אירנית מאושרת.

ובאמת שזו מציאות, שרק הליכוד יכול!